luni, 26 mai 2008

Inceputul...









Eram la bunica mea la tara in satul Corpadea, comuna Apahida, Judetul Cluj cand intr-o zi am facut niste cautaride comori ascunse:)) Nu mare mi-a fost mirarea cand am dat de niste cutiute cu chibrituri mai vechi. Am ramas placut impresionat cand am vazut cutiutele facute din lemn si atunci m-a prins virusul.

In fotografiile de mai sus vedeti primele cutiute din colectia mea care azi are aproximativ 600 de exemplare.

O noapte luminoasa de la stele, nu de la betele aprinse:P

3 comentarii:

mines spunea...

Buna, felicitari pt cele 600 de cutii de ch. Eu am abia 450... mult succes in continuare ...poate o sa le expui intr-o buna zi sa le vada si altii, eu am avut deja o expozitie si sper sa organizez alta cit de curind.

Raluca, Iasi

Zam Fir Pop spunea...

Semnul de pe cutiile chinezasti (primele trei) semnifica "dubla fericire"!

Zamfir spunea...

http://zamfirpop.com/blog/filumenie
sfaturi pentru filumenisti